Rólam

20+ év tapasztalatom van KKV-szektorból irodavezetés, adminisztráció, számlázás, HR, ügyfélszolgálat, asszisztencia, beszerzés, értékesítés, logisztika és készletgazdálkodás területén.

Végzetem Pénzügy-Számvitel, Logisztika, Bér- és TB-ügyintézőit. Ennek és a sok év tapasztalatnak köszönhetően kiigazodom a KKV-k teljes adminisztrációs háttérmunkáiban és gyorsan elsajátítom a számomra új dolgokat.


Miért válassz engem?

*feladatorientált vagyok

*rendszerben gondolkodom

*messze betartom a határidőket

*proaktív vagyok

*megbízható, szorgalmas, pontos, precíz, kedves, kreatív és talpraesett vagyok


Miért is lettem virtuális asszisztens?

Szerettem volna rugalmasabb munkaidőben dolgozni, itthonról.

Fontos szempont volt továbbá, hogy valami olyat tudjak végezni, amivel másoknak tudok segíteni. Ezért 2020-ban úgy döntöttem, hogy belevágok a virtuális munka világába, hogy így kamatoztassam az eddig megszerzett tapasztalataimat.

Tudásommal szeretnék azoknak segíteni akik nem tudnak teljes állásban titkárnőt / ügyintézőt foglalkoztatni, vagy nem rendelkeznek iroda-helységgel, illetve azoknak akiknél online is ellátható az ügyviteli menet, ezáltal költséget megtakarítva számukra.

Célom, hogy a Vállalkozókat támogassam, tehermentesítsem, hogy ami nekik teher, nyűg, nem szeretem munka, nem pénzt termelő munka, azokat én átvegyem. Ők ezzel felszabadulnak, tudnak a saját szakterületükkel foglalkozni, új projekteket megálmodni, új stratégiákat kialakítani, és ez idő alatt a háttérben nálam elkészül az adminisztrációjuk. És ezzel változást hozzak az ő életükbe is.


Rólam mondták: